טלפון להזמנות: 02-5383788

רינה-פארם הבחירה הטבעית לבריאות שלך.

פורסם בעיתון "פטנט רשום" – הרטבת לילה

כדורים הומאופתים להרטבה

לפני תקופה ארוכה הועלתה במדור זה בעית "הרטבה לילית". רציתי לשתף את הקוראים המתלבטים עדיין בדרכי הטיפול בבעיה, בדרך בה הצלחנו בסיעתא דשמיא ובעזרת הרוקחת הגב' פ. ברקוביץ מבית מרקחת רינה פארם ברחוב דוד ילין 31 ירושלים.

קיבלנו כדורים למציצה ובחסדי ד' רואים נפלאות. הרוקחת מלווה את הטיפול בצורה נעימה, בתמיכה ובדיסקרטיות. שווה לנסות ובעז"ה להצליח להגמל.

בברכה, אמא לילדים שנעזרו.

הגב' ברקוביץ, מה הסיפור המלא?

לפני כשש שנים היה ילד מרטיב המשפחתנו. פנו אז אלי. ידעתי שהתרופות הניתנות לילדים אלה הן תרופות מאד קשות, הפועלות על מערכת העצבים המרכזית, והחלטתי לנסות כיוון הומאופתי, זאת על אף שעדיין לא עסקתי אז באופן פעיל בהומאופתיה. אמרתי, אם לא יעזור לא יזיק. לקחתי ספרים ליד וניסיתי לבנות משהו בעצמי והנה זה עזר. הילד נגמל לגמרי.

כעבור שנה באה אלי לקוחה ושאלה אם יש לי משהו ל הרטבה, נזכרתי בסיפור ההוא וכיון שנשאר לי עוד חומר אמרתי לה תנסי. חזרה אחרי חודש ואמרה, הילד נגמל לגמרי. ראיתי כך, אז שמתי פתק קטן החלון הראוה, שיש לי חומר לטיפול בהרטבה. באו אנשים רבים וראיתי שכמעט כולם נעזרים וכך התפתח הדבר.

מה הסיפור של ארבעת הסוגים?

במשך הזמן ראיתי שיש ילדים שאינם מגיבים על התרכיב שהכנתי. או אז שיניתי משהו והכנתי נוסחה נוספת, כך עד ארבעה. רובם יעזרו בראשונה, אבל יש שיזדקקו לאחרים או לשילוב ביניהם.

מה העקרון של הטיפול שלך?

הומאופתיה עוסקת למעשה באיזון של אנרגיה. האיזון המושג גורם לילד לאחת משתים: או שיתאפק או שיקום לשירותים.

האם זה מפשפיע על שנתו שתיהיה פחות רגועה ושלוה?

לחלוטין לא. שנתו סדירה וטובה וכאמור, עם איזונים, בניגוד לשנה עמוקה (שנת שק) שהיתה לו לפני כן.

מהו הזמן הממוצע ליעילות הטיפול?

יש לי נסיון עם מאות ילדים. חודש עד חודשיים זהו הטווח הממוצע שילד נגמל. אמנם, כדי לדעת האם הוא בסוג הנכון, יש לערוך מבחן בן 10 ימים. בזמן זה ההורה מקבל טבלה למילוי ולפי הדיווח שלו אני יודעת אם אנחנו בכיוון הנכון.

האם זה נכון שיש ילדים שנגמלו תוך לילה?

כן. זה נכון. אבל כאמור, רוב הילדים זה עד חודשיים.

מה קורה אם עבר את כל ארבעת הסוגים ולא נעזר?

אתן לך תשובה. זה כמעט ולא קורה, נתקלתי בשני מקרים כאלה, אבל אם זה יקרה אמשיך לחפש לו שילובים שונים ללא כל תמורה, עד שנמצא בל"נ ובעז"ה פתרון לבעיתו.

מה קורה עם מי שגר מחוץ לירושלים או אף בירושלים עצמה וקשה לו להגיע?

אשלח לו בדואר, בתוספת דמי משלוח.

 

המלצה לטיפול בהרטבת לילה
המלצה לטיפול ב הרטבת לילה

צור קשר