טלפון להזמנות: 02-5383788

רינה-פארם הבחירה הטבעית לבריאות שלך.

נפש בריאה בגוף בריא

ישנו חיבור חזק מאוד בין הגוף שלנו לנפש.

המון דברים המשפיעים על אחד מהם, ישפיעו גם על האחר בצורה כלשהי, ישירה או עקיפה.

למידע נוסף לחצו כאן

דוגמה להשפעת הנפש על הגוף- אם אדם שרוי בלחץ מתמיד במקום עבודתו, או עבר אירוע טראומתי כלשהו, עלול הדבר לפגוע בתפקוד גופו. אפשר לראות זאת אצל אנשים הסובלים מנדודי שינה, אחד ההסברים הפופולאריים לתופעה זו הוא לחצים נפשיים וחרדות.

אפשר גם לראות להיפך את השפעת הגוף על הנפש, לדוגמה, אדם שנפצע או חלה, מצב רוחו יורד פלאים בצורה כמעט מוחלטת, ביחד עם תפקודו הפיזי.

ההשפעה של האחד על השני, הינה אינדבדואלית ומופיעה בצורה שונה אצל כל אדם, ולכן גם הטיפול יהיה שונה בין אדם לאדם.

במקרה של פגיעה בבטחון העצמי למשל, כמו במקרים של נשירת שיער טיפול בנשים וגברים הלוקים בתופעה זו דורש קודם כל אבחון של בעל מקצוע. מאחר וכל אחד מהלוקים מקבל זאת בצורה אחרת, יצטרך בעל המקצוע למצוא ולשייך לכל אחד את הטיפול המתאים לו. אם למשל, במקרה זה הבעיה נובעת מתזונה לקויה, יוכל המטפל להמליץ על דרכי טיפול, אם זה יהיה על ידי נטילת תרופות רגילות או טבעיות, או ייעוץ עם תזונאי וכדומה.

לא להתעלם משום תופעה

כפי שאנחנו מבינים, מאחר ולשניהם – הגוף והנפש, ישנה השפעה ישירה על תפקודנו היום יומי בכל שעה ושעה, אנו צריכים ללמוד איך לשמור על שניהם באיזון מוחלט, ובמצב תקין כל הזמן.

זה אומר – לגבי טיפול בנשירת שיער אצל נשים – , לא להתעלם מכל מיני מאורעות טראומתיים העלולים לפגוע בנו בעתיד, אלא לטפל בהם עוד באיבם, ולמנוע תופעות לוואי עתידיות.

ומן הצד הגופני, המשמעות היא לדאוג לגוף שלנו ולהעניק לו את כל הוויטמינים הדרושים על ידי תזונה תקינה ונכונה, גם על ידי תוספים טבעיים שאפשר להשיג כיום בכל מקום. וכמובן שהמשמעות הנוספת היא, לטפל בכל תופעה חריגה פיזיולוגית העלולה להשפיע עלינו. כגון חבלה חיצונית, חולי וכיוצא בזה.

מה כולל טיפול נגד נשירת שיער נשים? לסיכום, משוואת הגוף והנפש, היא הבסיס לחיים נכונים ובריאים, ועלינו לשמור אותה מאוזנת בכל צדדיה במהלך חיינו.

מחפשות דרכים יעילות וטבעיות להתמודד עם בעיות שונות, לרבות נשירת שיער נשים טיפול? רינה-פארם היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. בית המרקחת, שממוקם בירושלים, מציע מגוון של מוצרים איכותיים, המיועדים לנשים, לגברים, לילדים וגם למבוגרים. לקבלת פרטים נוספים בטלפון או לצורך הזמנת המוצרים, התקשרו למספר 02-5383788

צור קשר