טלפון להזמנות: 02-5383788

רינה-פארם הבחירה הטבעית לבריאות שלך.

נשירת שיער – לא רק אצל גברים

נשירת שיער אצל גברים הינה דבר שכיח מאוד. לעומת זאת אצל נשים הדבר מצוי עשרות אחוזים פחות מאצל הגברים. כמו כן, אצל נשים, בשונה מגברים, נשירת שיער מתחילה בעיקר בשלבי גיל המעבר, ולא בשלהי גיל העשרים כמו אצל גברים.

למידע נוסף לחצו כאן

כמובן שחשיבות השיער לנשים גבוהה יותר מלרוב המוחלט של הגברים. הן משקיעות את מיטב זמנן וכספן, על מנת להפוך את שיערן למושקע, מטופח, ויפה כמה שיותר.

מלבד החשיבות האסתטית שיש לשיער אצל הנשים, ישנו גם גורם הבטחון העצמי שעלול להפגע מאוד אצל אישה שקורית לה תופעה שכזו.

הגורמים ואופן הטיפול

ישנן כל מיני סיבות שגורמות לחפש נשירת שיער נשים טיפול טבעי, אך אלו הן העיקריות.

שימוש באופן תדיר בתכשירי טיפוח המכילים מרכיבים כימיים למיניהם, בגיל מסויים ההשפעה של התכשירים הללו גורמת להיחלשות זקיקי השיערות, ומכאן נגרמת בעצם נשירת השיער.

תזונה לקויה- תזונה קלוקלת ולא נכונה, עלולה לגרום לנשירת שיער, מאחר וצורכי הגוף לא נענים, אחת מתופעות הלוואי העלולות להופיע הינה נשירת שיער.

חרדה ולחץ נפשי- תקופה או שלב כלשהו בחיים, לחץ מתמיד בעבודה, חרדות ודומיהן, כל אלו הם גורם משפיע נוסף בנשירת שיער.

כמובן שיש גם את נושא הגנטיקה, שגם הוא אחד הגורמים העיקריים לנשירת שיער.

ישנם כמה טיפולים לתופעה זו, חלקם פופלאריים יותר וחלקם פחות, טיפול טבעי בנשירת שיער אצל נשים הוא אחד מן הפופולאריים ביותר, משום שאחת מנקודות ההנחה להיווצרות הבעיה היא עודף מוצרים כימיקליים. השימוש במוצרים טבעיים, יוכל להחזיר את תהליך צמיחת השיער לתפקוד תקין ולאפשר את בריאותו המלאה.

צריך לדעת גם לגבי טיפול טבעי בנשירת שיער לנשים: כמובן שישנם טיפולים רבים נוספים, כל אחד מהם משוייך לפי התאמתו, במקרה של חרדה ולחץ נפשי, נפנה את הלקוחה לטיפול פסיכולוגי, ולא להשתלת שיער לדוגמה, ובמקרה של תזונה לקויה, המטופלת תעזר באדם המתעסק בתזונה, ומבין בנושא, והוא יעזור לה לחזור לתזונה נכונה, ועל ידי כך לטפל בבעיה.

התאמת הטיפול היא המתכון הנכון ביותר לטיפול בבעיה הזו, מכיוון שטיפול לא נכון עלול ליצור הדרדרות של המצב הקיים, ובנוסף עלול אף להחמירו.

רוצות נשירת שיער אצל נשים טיפול טבעי? מחפשות שיטת טיפול טבעית שתעזור לכן להתמודד עם הנשירה ותחזיר לשיערכן את המראה המלאה, המבריק והיפה? רינה-פארם היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. בית המרקחת, שממוקם בירושלים, מציע מגוון של מוצרים איכותיים, המיועדים לנשים, לגברים, לילדים וגם למבוגרים. לקבלת פרטים נוספים בטלפון או לצורך הזמנת המוצרים, התקשרו למספר 02-5383788

צור קשר