טלפון להזמנות: 02-5383788

רינה-פארם הבחירה הטבעית לבריאות שלך.

מה לעשות במקרה של נשירת שיער

נשירת שיער אצל גברים אינה דבר נדיר כל כך, לרוב הנשירה מתחילה בשנות העשרים המאוחרות ונמשכת כל המשך החיים.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

כמובן שהנשירה הינה לא אחידה וגורפת לכל ציבור הגברים בגילאים אלו, אלא תופעה זו משתנה בין אדם לאדם. אחת הסיבות העיקריות להתרחשות תופעה זו היא העברת הגנים הללו מדור לדור.

את תחילתה של התופעה אפשר לראות במגוון צורות, השיער מתחיל להדלדל בצדעיים ובקרקפת, מציאת שיערות שנשרו בלילה על הכרית, וכן שיערות שנושרות במהלך חפיפת הראש במקלחת.

סיבות וטיפולים לתופעה

מלבד גורם הגנטיקה המשפיע רבות בנשירת שיער, ישנם גורמים נוספים לתופעה זו, אך הם שכיחים פחות. כגון, לחץ נפשי גבוה, טראומה בעקבות תאונה, מחלה כלשהי, תופעות לוואי מתרופות וכדומה.

מאחר ולנשירת שיער יש כל כך הרבה סיבות, מן הסתם שגם יהיו מספר רב של טיפולים שונים, ועל כן, על המעוניין בטיפול לגשת למומחה ובעל מקצוע המתעסק במקרים שכאלה, ולהתייעץ עמו על טיפול מתאים. יכול מאוד להיות למשל, שהבעיה לא נוצרה מתופעת לוואי כלשהי, אלא מחרדה ולחץ, ולכן הטיפול יהיה שונה בתכלית.

ישנם כמה טיפולים פופולאריים, ישנן תרופות, השתלות שיער, תוספים בשמפו ובתכשירי שיער, כדורים המצריכים מרשם רופא, וכמובן גם תרופות טבעיות העשויות מצמחים בעלי מרכיבים המעניקים לזקיקי השיערות את העזרה שהם צריכים. התרופות הטבעיות יכולות להתאים מאוד לשימוש, מאחר ואין בהן מרכיבים העלול ליצור תגובה בעייתית, הן עשויות לגמרי מחומרים המצויים בטבע.

מה הכי חשוב

לבסוף אם נסכם את התהליך מרגע גילוי הנשירה ועד לטיפול, נשים בראש סדר העדיפויות את הייעוץ המקצועי, ההכוונה הזו היא החשובה ביותר, היא ממקדת אותנו על הבעיה האמיתית, ורק כך אפשר באמת ליצור תגובת נגד, ולתכנן איזה טיפול הוא המתאים ביותר לבעיה הזו. על ידי כך נמנע טיפול לא מתאים, שמלבד אי יעילותו במישור המעשי, הוא בוודאי יפגע במטופל גם במישור הנפשי. כמובן שיתרון נוסף באבחון נכון, הוא סיכון נמוך לתופעות לוואי כלשהן, העלולות לגרום למצב בעייתי יותר מן הנשירה עצמה.

אם אתם סובלים בגלל נשירת שיער גברים ומחפשים מענה טיפולי מתאים שיעזור לכם להתמודד עם הנשירה, חשוב, כאמור, שתפנו למומחים. מעוניינים במוצר טבעי שיעזור לכם להפסיק את הנשירה? רינה-פארם היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. בית המרקחת, שממוקם בירושלים, מציע מגוון של מוצרים איכותיים, המיועדים לנשים, לגברים, לילדים וגם למבוגרים. לקבלת פרטים נוספים בטלפון או לצורך הזמנת המוצרים, התקשרו למספר 02-5383788

צור קשר