טלפון להזמנות: 02-5383788

רינה-פארם הבחירה הטבעית לבריאות שלך.

התמודדות עם כינים – טיפול ומניעה

לכולנו יצא בשלב כלשהו בחיינו להפגש עם כינים. מפגש זה אף פעם לא היה נעים, תמיד הוא היה רווי בגירודים מציקים ומעיקים, ולאחר מכן טיפול ארוך ומייגע.

לצפיה במוצר לחצו כאן

גם אם מפגש שכזה לא אירע אצלנו ממש מעולם, אלא אצל מישהו שאנחנו מכירים או בן משפחה, עדיין נחוש תחושת סלידה עזה ליצורים הללו.

אצל ילדים למשל, הדבקות בכינים נפוצה יותר, מאחר וילדים נמצאים לרוב באזורים פחות סטריליים כגון, ארגז חול וגינות ציבוריות, כמו כן, בגן ובבית הספר הם נמצאים בסביבת ילדים אחרים העלולים להדביקם. בכלל ילדים עדיין לא מבינים את חשיבות השמירה על סטריליות, שטיפת ידיים בסבון וכיוצא בזה, ולכן הינם אוכלוסיה מועדת יותר להדבקות בכינים.

אם ננסה להעלות בזכרוננו את המפגשים שלנו עם הכינים, כנראה שמה שנזכור הוא ההתמודדות המציקה הכוללת בין היתר גירודים מסיביים, ולאחר מכן את שלב הטיפול, הכולל שימוש במסרק סמיך הייעודי להסרת הכינים, שלב הזכור לנו כילדים כבלתי נסבל וכואב.

כמובן שהטיפול בבעיה הינו חשוב והכרחי, אך מה בדבר טיפול מונע כינים? בעיות כגון אלו כדאי למונען מראש, ולחסוך את ההתעסקות המכאיבה לאחר מכן.

חומרים כימיים או טבעיים?

ישנן שיטות רבות למנוע, או לפחות להפחית את השתלטות והתפשטות הכינים.

יש כמובן את שיטת הסבתא המוכרת, חפיפת השיער בחומץ או בנפט לפני השימוש בשמפו. אך שיטה זו לוקה מעט בחסר מכיוון שהריח שנשאר לאחר השימוש בחומרים הללו, קצת לא נעים.

ישנה גם שיטה אחרת הכוללת שימוש בזמן חפיפת הראש בחומרים ושמנים טבעיים, המכילים לרוב רוזמרין וסוגים נוספים של צמחים, המועילים למניעת הדבקות עתידית.

התועלת שבשיטה זו היא, שמלבד ההפחתה ומניעת ההדבקות בעתיד, החומרים המשמשים הם בעלי ריח נעים ומיוצרים מן הטבע, כך שגם אם אנו מוצאים שטיפול זה לא מועיל במאת האחוזים, זה לא כל כך נורא, לכל היותר מרחנו שמן טבעי על השיער, מה שבוודאי לא יזיק. לעומת זאת שימוש בחומרים כימיים כלשהם כגון נפט, עלולים להזיק בטווח הארוך יותר משיועילו.

מחפשים שיטת טיפול יעילה בכינים? חשוב לכם שיהיה זה טיפול טבעי ואיכותי? רינה-פארם היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. בית המרקחת, שממוקם בירושלים, מציע מגוון של מוצרים איכותיים, המיועדים לנשים, לגברים, לילדים וגם למבוגרים. לקבלת פרטים נוספים בטלפון או לצורך הזמנת המוצרים, התקשרו למספר 02-5383788

צור קשר